Benim Adım Melek 61. Bölüm Fragmanı

7 Apr 2021
1 010 646 Baxış

“BENİM ADIM MELEK“ Sosyal Medya Adresleri
Facebook : facebook.com/adimmelektrt
Twitter : twitter.com/adimmelektrt
Instagram : instagram.com/adimmelektrt
=======================================================
Üs Yapım Hakkında
Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım, reality, talk show, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta, Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.

Şərh
  • Çok kötü oldu.....Yaaaa içimiz karardı,yaşadığımız kabus (covid)yetmiyormuş gibi diziyide kabusa döndürdünüz,hep iyiler kaybediyor...

    Rallou MiliopoulouRallou Miliopoulou3 dəqiqə əvvəl
  • Yasak Elma'da Şahika burada Alpay. Gerçek hayatta .... yanlarına kalıyor. Bizde izleyip reyting artırıyoruz.

    TOPRAK SUTOPRAK SU50 dəqiqə əvvəl
  • Ikrayla kerem cok yakısıyorlar filmminde enerjisini guzelligini bir kat daha arttiriyorlar mitatda ikrada olmesin

    Nuray OrucNuray Oruc3 saat əvvəl
  • İkranin ölümü saçma oldu senaris ..

    Nesibe TalibovaNesibe Talibova4 saat əvvəl
  • Başımız sağolsun dediklerine göre ikiside öldü 😔

    ElTurko 5834ElTurko 58345 saat əvvəl
  • Allahım nələr olmuş 😱

    lLaha MammadlLaha Mammad5 saat əvvəl
  • Mithat ölüyor da İkradamı öllüyor anlamadım ben

    dicledicle6 saat əvvəl
  • Kenan nasıl hemen Albay in yanına geçti ya ben onu anlamadım asıl

    huri akbayrakhuri akbayrak7 saat əvvəl
  • Bizim hocamiz bu bolum burda oynicak

    didem başakdidem başak8 saat əvvəl
  • diziyi severek izliyoruz lütfen bitmesin

    Mavi TunaMavi Tuna9 saat əvvəl
  • 😁🙂

    Mavi TunaMavi Tuna9 saat əvvəl
  • Lütfen dizi bitmesin???.

    Mavi TunaMavi Tuna9 saat əvvəl
  • hem melekle halil daha yeni kavuştu

    Mavi TunaMavi Tuna9 saat əvvəl
  • ben diziyi takip ediyorum ve çok severek izliyorum.lütfen dizi bitmesin!!!!

    Mavi TunaMavi Tuna9 saat əvvəl
  • ikra ve mithat ölmesin?.

    Mavi TunaMavi Tuna9 saat əvvəl
  • Gözyaşları ile izledim fragmani. Alpay allah bin cezanı versin kendine saplaraydın ya o bicagi..ne istedin insanlarin mutlu gununden

    picasso jsksmsupicasso jsksmsu11 saat əvvəl
  • ufff bu ney yaaa cok sacma bir kerede bir düğün kansiz bitsin insan evlenmekden tövbe edecek

    Gülten SönmezGülten Sönmez12 saat əvvəl
  • Seyretmek istemiyorum artik çok saçmalık

    Marina TcheishviliMarina Tcheishvili13 saat əvvəl
  • ?????????????????

    GinshoGinsho15 saat əvvəl
  • Donde se puede ver capitulo completo

    Maria Dolores Araceli Gonzalez GaribaldiMaria Dolores Araceli Gonzalez Garibaldi16 saat əvvəl
  • Türk dizi tarixində bu qədər dram olmamışdır..

    Elvin NesibliElvin Nesibli22 saat əvvəl
  • Alpay da,Kerem də rollarını mükəmməl oynamış.

    Elvin NesibliElvin Nesibli22 saat əvvəl
  • Inşallah fufu nun rüyasıdır bu

    Ayşe ÇoğalAyşe Çoğal23 saat əvvəl
  • Filmi berbat ettiniz yahu! Bunca entrikadan sonra kabak ikra'nin basina patlatytniz ya... .. alpay ı iceri almak icin masumlarin ölmesi gerekmiyordu. En sacma sapan final oldu.. senariste cok kizginim.

    Ayşe TurgutAyşe Turgut23 saat əvvəl
  • Lutfen olmesin

    oriflameoriflameGün əvvəl
  • Ne olursunuz hic kimse olmesin

    oriflameoriflameGün əvvəl
  • Bu filmin adı, Baban Kaderindir olmalıydı.

    Onur ERDOĞANOnur ERDOĞANGün əvvəl
  • 2.fragman yükleyin artık yeterrrrrrr

    Nisə UmarlıNisə UmarlıGün əvvəl
  • La yeter ha su 2. Fragmanı paylaşın

    Fatma HançerliFatma HançerliGün əvvəl
  • Senarist neden kötü son hazirlıyon ya ikra renk katmıştı diziye insanı diziden soğutuyorsun bütün kötü şeylerde hep iyi insanlara mı gelir kadın şiddetine hayır diyoruz her dizide kadın şiddeti yazijorsunuz

    Korkmaz KorkmazKorkmaz KorkmazGün əvvəl
  • Televizyonda 2 frgman yayınlandı internetede yüklyin

    Hatice AkınHatice AkınGün əvvəl
  • Senarist ikrayı niye öldurdun arkadasss

    Hizli ve dikkatli şöförHizli ve dikkatli şöförGün əvvəl
  • Lan senarist ben senin taaaaaa

    Mustafa TunaMustafa TunaGün əvvəl
  • Doktor dedi ya başınız sağ olsun diye o ölen kişi ikra bence

    Leyla ÇetinLeyla ÇetinGün əvvəl
  • Die beide soll nicht sterben.....

    saletovic irensaletovic irenGün əvvəl
  • Да это жёстко.

    Мамед СадаевМамед СадаевGün əvvəl
  • Benim abimde oynadı

    Halil DoğarHalil DoğarGün əvvəl
  • Ben de şaşırmışdım ki, bu dizide iyi bir şey olacak

    Mubariz AslanovMubariz AslanovGün əvvəl
  • Ay ben fragmanına dayamadım diziyi nasıl izlicem

    Tülay ÇakırTülay ÇakırGün əvvəl
  • تالبنتاللبلبببييلبلللىلببببتغغالللللفففففغغفقفغغففغغااالغاتعغف😁😁😁😂😃😂😂😂😂😂😂😂😂😂😁😁😁😀😀😀😊😊😊😊😊😊😊😀😊😊😊😊😊😊😊😊😊😀😀😀😊😊😊😊

    علي كامزعلي كامزGün əvvəl
  • Başınız sağolsun dedi kim öldü 😠😠😠😠😠😠😠😠 kim çıktı filimden mitat mı yoksa ikra mı 😭😭😭😭😭😭😭😳😳

    Elif UtkuElif UtkuGün əvvəl
  • Başımız sağolsun derken idris için dedi herhalde🙄

    Brotha YusufBrotha YusufGün əvvəl
  • Ya benim adım melek dizisini çok ama çok seviyorum 💝💖💘

    Ecenaz ÖzdinçEcenaz ÖzdinçGün əvvəl
  • 2ci fragman gelsin nooluurr

    Sako AhmedzadeSako AhmedzadeGün əvvəl
  • Neden melek basiniz sag olsun dediki kimse olmusmu?

    IBRA Lime BSIBRA Lime BSGün əvvəl
  • Son bölüm ömürden ömür gitti be arkadaş senarist naptın sen Allah aşkına ölmesinler lütfen şu alpay ölsünde bitsin bitecekse bu dizi

    Həmzə YusifliHəmzə YusifliGün əvvəl
  • Aci hayattan daha aci bu dizi

    Sibel BekciSibel BekciGün əvvəl
  • Fragman nasıl ağlatabilir

    Elifim suDeElifim suDeGün əvvəl
  • Cılkını cikarmayin yetti .Acıdan beslenen bir milletveki çeviriyorsunuz bizi

    uçan Tüyuçan Tüy2 gün əvvəl
  • 2.fragman nerde

    Umut Kzmz_00_Umut Kzmz_00_2 gün əvvəl
  • Neden hep iyilerin basina,kotu seyler geliyor 🥺🥺🥺🥺🥺🥺

    Matanat AllaxyarovaMatanat Allaxyarova2 gün əvvəl
  • 2.fragman gelsin cok merak ediyorum lütfen ölmesinler

    Tugba KarakayaTugba Karakaya2 gün əvvəl
  • Aptal senarist niye öldürdün kızı ya film resmen dram üzdükçe üzüyor

    Gülşen MuratGülşen Murat2 gün əvvəl
  • Bence ölen Alpayın karısı veya çocuğu kimseye bişey olmayacak şaşırtmaca gibi geldi bana çünkü kötüler böyle böyle yok olacak filmde. İnşallahh....

    Münevver AlagözMünevver Alagöz2 gün əvvəl
  • 2. Fragmanı istiyoruz

    Aynur ÇetinkayaAynur Çetinkaya2 gün əvvəl
  • Yok artık yaa

    Tahire gülsüm BozkurtTahire gülsüm Bozkurt2 gün əvvəl
  • Bu nasil fragman senaristi aglamaktan bakamadim 😭😭😭alcak alpay sonunda yapacagini yaptin😡😡😡

    Eren IpekEren Ipek2 gün əvvəl
  • Senarist kardeş yaaa zaten dünyada iyi şeyler olmuyor ne olurdu sanki mutlu bir senaryo olsaydi filmde olsa insanlarin güzelliğe ihtiyaci var hep kötü hep negativ .Hadi senarist kardeş bi güzellik yapinda bu rüyamı olur artik ne olur bilmem geri gelsin ölenler .

    Sema BölgenSema Bölgen2 gün əvvəl
  • Kenan alpayı yine çimentoyo kaplasın diyenler yanıt yazsın ve beğensin ve beni yutube den de takip etmeyi unutmayın

    Gülay AlganGülay Algan2 gün əvvəl
  • Bu dizi başlağından beri her bölümünde ağlıyorum yeter gòzümde yaş kalmadı Artık gülsün şu gariplerinde yüzü alpayı içeri atın ağarlaştırılmış müebbet hapis verin

    Zeki DoğanZeki Doğan2 gün əvvəl
  • aceba kim öldü ikra mı mithat mı

    Beyza'nın harikalar diyarıBeyza'nın harikalar diyarı2 gün əvvəl
  • En sonuncu bölüm de yapsaydınız en az 100 E kadar yapsaydınız bunu

    Hanife Defne AYDOĞDUHanife Defne AYDOĞDU2 gün əvvəl
  • Niye vurduki?

    Mehri NamazovaMehri Namazova2 gün əvvəl
  • Melek tam bir yürüyen felaket. Atdığı hər addımda mutlaqa kimlerse zarar görür

    Elbeniz MursalovaElbeniz Mursalova2 gün əvvəl
  • Eger ölürlerse bir seyrici olarak hakkımı helal etmem aylardı ağlayaraq izledim ben bu diziyi böyle saçmalıkmı olur yaa

    Gunes MemmedovaGunes Memmedova2 gün əvvəl
  • Bence Alpay kadar Kenan da şuçlu da Alpay’ı sakinleştiriyor galiba asın ikisinide

    Hatice AktuğHatice Aktuğ2 gün əvvəl
  • Yorumlari okudukça senarist şimariyor galiba, ,Bu bölüme bir ölü yetmez" Ayağina gitmiş😡abartmayin artik yaa!!!

    Hatice YaseminHatice Yasemin2 gün əvvəl
  • Alpay kıskançlıktan başka hazmedemedi hayret evliliğini bile istemedi nasıl insan ya kendi evlendi o zaman melek hiç bur zaman evlenmesine razı değil demekki bu kadar olay çıkardı her şey zarar verdi YETER artık ya alpay rezalet insan

    Kevser BölükKevser Bölük2 gün əvvəl
  • Ben artık bakmayacam bu kadar ucuz mu mithat ika ya yazık olmuş

    Kevser BölükKevser Bölük2 gün əvvəl
  • 😭😭😭😭😭😭😭😪

    Fatma TrabzonFatma Trabzon2 gün əvvəl
  • Ya ağlarım bak ölmesinler

    Fatma TrabzonFatma Trabzon2 gün əvvəl
  • 2 Fragmanı istiyoruz🎈🎈

    iklim çetinkayaiklim çetinkaya2 gün əvvəl
  • Bi dizi ni severek izliyosun ve yeni bölumuni tam bi hafta bekliyorsun sonunde her kez mutlu olsun diye bekliyoruz ve ...... bok etiniz be 😈😈😈😈

    Gulnoza AlibekovaGulnoza Alibekova2 gün əvvəl
  • 1 dakikalık fargmanda aladım 1 bölümü nasıl izliyicem

    Vahid CelilovVahid Celilov2 gün əvvəl
  • İnşallah ölmezler onlar çok iyi karakterler

    Vahid CelilovVahid Celilov2 gün əvvəl
  • Umarım ne Mithat ne de ikra yani Ayşe ölmez

    3 prenses3 prenses2 gün əvvəl
  • Por favor capitulo completo

    Maria Dolores Araceli Gonzalez GaribaldiMaria Dolores Araceli Gonzalez Garibaldi2 gün əvvəl
  • Ne belâlı Melek mişsin!

    Zubeyde ARSLANZubeyde ARSLAN2 gün əvvəl
  • Kayb olsun setten melek o bir bayquw pisdiy qadin

    Ахад БагышовАхад Багышов2 gün əvvəl
  • Ihale kereme kaldi 🤣🤣 yanlis zaman yanlis yer . Gene is kenanda bitecek

    ruffyruffy2 gün əvvəl
  • 2. Fragman

    İslimnur Serttaşİslimnur Serttaş2 gün əvvəl
  • 2. Fragman

    İslimnur Serttaşİslimnur Serttaş2 gün əvvəl
  • Sıktı artık bu dizide

    Şimal DündarŞimal Dündar2 gün əvvəl
  • Ikra ayrılmasın yaa yoksa ayrılacak mı diziden

    Hicran CeyhanHicran Ceyhan3 gün əvvəl
  • Vlh senarist yol yakinken kizi öldurme yoksa ck bele okuruz sana. Derdin ne senin mutlulukla 😡😡

    Mehtap erikciMehtap erikci3 gün əvvəl
  • Bari melek düğününde mutlu olaydı.

    Ayşe AyşeAyşe Ayşe3 gün əvvəl
  • Azerbaycandan Benim adım Melek dizisinin bütün sanatçılarına Salamlar diliyorum Ben çok seviyorum bu diziyi 💜Allah can sağlığı versin Nolur dizi bitmesin Nolur İkra ve mithat ölmesin Çok merak ediyorum üzüldüm

    Pechat Vaz ➊Pechat Vaz ➊3 gün əvvəl
  • Melek ile Halil in yüzü gülür mü bu senarist oldukça zor

    sevde akyuzsevde akyuz3 gün əvvəl
  • Şu pandemi yasadigimiz olumsuzluklar yetiyor sizinde sacmalamaniz eksikti

    Sevim AkyapiSevim Akyapi3 gün əvvəl
  • offf kabak tadı verdiniz. dram dram buram buram!!!

    Zehra SavutZehra Savut3 gün əvvəl
  • Allah seni bildigi gibi yapsin Alpay .bi gun yuzu göstermedin millete mutlu gunlerini hep zehir ettin. Keske seni temizleseydi kenanda herkez kurtulsaydi😔

    sevda yusufsevda yusuf3 gün əvvəl
  • Eveeet insanlar zaten çok mutlu, bari dizilere acı katalım mı dediniz. Bu resmen acı soslu dizi değil, dizi soslu acı olmuş, yeterin be!

    B BaykalB Baykal3 gün əvvəl
  • Bu dizide biterse trt1 den bir dizi izlemiycem ya bu ne beğendiğim tüm aile dizileri bitiyor niye güzel dizileri bitiriyorsunuz zaten nerede gereksiz bir dizi var güzel diziler biter lütfen bu yorumu ciddiye alın bu aralar çok dizi final yapıyor çünkü

    Yasemin DemirhanYasemin Demirhan3 gün əvvəl
  • 66. Bölümde final yapacakmış üzücü ya

    Muhammed Yusuf FidanMuhammed Yusuf Fidan3 gün əvvəl
  • Bu ne dram bu ne acıtasyon Allah o senaristi bildiği gibi yapsın emi kız yeni abisini buldu Kerem le araları iyi öbürünün desen karısı hamile insanlar iki gün mutlu gün görecek onu da zehir ettiniz beee valla bu acı piskolojimi bozuyor izlemeyi bırakıcam bu gidişle

    Osman KayabasiOsman Kayabasi3 gün əvvəl
  • Bence hiç birisi ölmez, bununda sonunda tamamen iyi olacaklarını düşünüyorum. Allah büyük inşallah hepsi iyi olacak. Senarist sen çoh ama coh iyi birisin.

    Aisha HaýdarowaAisha Haýdarowa3 gün əvvəl
  • Niye böyle oldu shimdi İkra çok seviyordum ya mitat o tam baba olujakken.Hic iyi olmadı böyle

    Aygyul ArifAygyul Arif3 gün əvvəl
  • Senarist allah belan vermiyeee... aile dizisini kana buladın iyi gene

    sevgi kırımsevgi kırım3 gün əvvəl
  • Gerçek hayatlarda bukadar dram yok alper gibi babaise hiç yokdur

    Pervane BunyatzadePervane Bunyatzade3 gün əvvəl
  • Öldürmeyin ne Midhati ne İkryi

    rose flowerrose flower3 gün əvvəl
AZlabel