Kerimcan Durmaz “Peşimde” Hikayesi

25 Mar 2021
590 302 Baxış

Herkese merhabalar,
Bu videomda Peşimde’nin oluşumunda yaşadığım herşeyi tüm şeffaflığıyla sizinle paylaştım. Umarım heyecanımı paylaşır, izlerken keyif alırsınız.
Videoyu beğenmeyi ve fikirlerinizi yorum olarak paylaşmayı unutmayın!

orcd.co/pesimde
music.apple.com/album/id/1552698578
open.spotify.com/album/5FAaYhLsDUf4zlwd2kWcHm

instagram.com/kerimcandurmaz
tiktok.com/@kerimcandurmaz
twitter.com/kerimcandurmaz
facebook.com/officialkerimcandurmaz

#KerimcanDurmaz #PesimdeStory

Şərh
  • Güzel bir insan olduğunu zaten biliyoruz da duyduklarımla daha da gurur duydum seninle başarı merdivenlerini tırmanmaya devammm ;D

    phoenixphoenix10 saat əvvəl
  • Şarkıyı ilk gördüğümde çok şaşırdım. Ben başka bir şey beklerken böyle bir çalışma geldi. Tebrikler... (Nedensizce bende gururlandım)

    Sema BayramSema Bayram20 saat əvvəl
  • Kizmisinnnn

    kardeşler Karakayakardeşler Karakaya20 saat əvvəl
  • Bayram nurlunun qardaşı

    Neman KaramovNeman Karamov23 saat əvvəl
  • Ecem'i kıskanıyorum Can'a bu kadar yakın olması beni deli ediyor,haksızlık

    ccGün əvvəl
  • İrmik topları tarifini ararken buraya geldim 😁

    YorumcuYorumcuGün əvvəl
  • Kim peşinde anlamadım

    Tugba OzgenTugba OzgenGün əvvəl
  • Hele konuşmaya bak hele

    yusuf izzettin vural sonsuz çılgınlıkyusuf izzettin vural sonsuz çılgınlık2 gün əvvəl
  • İyi insan mutluluk kötü insan tercübe yanlış insan ders mükemmel insan iz bırakır 👍

    tribal5050 16tribal5050 162 gün əvvəl
  • Abi aynı kıza benzemişsin

    progamer sarıprogamer sarı3 gün əvvəl
  • Senin gibi cesur birinin bizim ülkeden çıkması çok hoş.

    Yunus Emre KöseYunus Emre Köse3 gün əvvəl
  • Bakudan izliyorum, Kerimcancim kalp atarmisin❤️❤️❤️

    leyla mehbalileyla mehbali3 gün əvvəl
  • Türk şarkıcılar başarılı oluyum para kazanayım ama para harcamayım kafasındalar.Yabancı şarkıcılar kazandıkları parayı klibe ve daha da başarılı olabilmek için kurslara harcıyorlar kendilerini sürekli geliştiriyorlar.Kerimcan sende yabancı şarkıcıları örnek alıyorsun bu yoldan hiç sapma 👑💙

    Yurt dışında hayat başkaYurt dışında hayat başka3 gün əvvəl
  • Abiii introo süperr olmuş

    Elnur İmanovElnur İmanov4 gün əvvəl
  • PEŞİMDE 👏👏👏👏👏👏

    Ayşenur AkıncıAyşenur Akıncı4 gün əvvəl
  • Aşqo yha bi 1 milyon olamadk :"(

    •¿Mrs Yıkıq•? #freeporçay•¿Mrs Yıkıq•? #freeporçay4 gün əvvəl
  • Düzgün konuş

    beratcan özdilekberatcan özdilek4 gün əvvəl
  • Karı gibi konuşma erkek gibikonuş

    beratcan özdilekberatcan özdilek4 gün əvvəl
    • OK

      ALWAYS SUGA - FrezyaALWAYS SUGA - Frezya3 gün əvvəl
  • Go girl 😎🥰🌈🤑🥳

    Lethe ile İngilizceLethe ile İngilizce5 gün əvvəl
  • Klipte verici toplardan başka hareket görmedim

    Nuray KaleliNuray Kaleli5 gün əvvəl
  • Abi neden seni görünce aklıma Ronaldo geliyo:d

    S CS C6 gün əvvəl
  • Ecemi çok beğendim

    Perizat AbbasPerizat Abbas6 gün əvvəl
  • Abi aglıcam bune ya ti pe bak ama şarkısı baya çıktıgından beri en az 20 kere dinledim. Ya sese bak

    İsmail Alkanİsmail Alkan6 gün əvvəl
    • İsmail ne diyon

      Linda NoneLinda None6 gün əvvəl
  • Ecem çok güzel konuşmuş

    Hilal GökalHilal Gökal6 gün əvvəl
  • Kerimcan sen harika bir şey başardın Türkiye’ de ki sanatçıların yapamadığını yaptın bu yüzden biz seninle gurur duyuyoruz sen de kendinle ömrün hayatın boyunca gurur duymalısın 🙏🏻❤️

    EceEce7 gün əvvəl
  • Kız mı erkekmi lan bu🤣

    MELEKMELEK7 gün əvvəl
    • Kör müsün

      Linda NoneLinda None6 gün əvvəl
  • abi erkekmisin kız mısın

    beyazduvarbeyazduvar7 gün əvvəl
    • abi diyip sorman?

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
  • Zeki Müren'e benzemiş çok tatlı olmuş ama 😅💚🌹🙏

    Ahmet AydınAhmet Aydın7 gün əvvəl
  • Kerimcan seni kıskanıyolar yola devamkeeee

    Fahriye DemirsuFahriye Demirsu7 gün əvvəl
  • Ula kerimcanın kendini övmesi bile başarılı 😻

    semanur çakarsemanur çakar7 gün əvvəl
  • 11:50 😂😂😂😂

    Kaan GülKaan Gül7 gün əvvəl
  • Ayy benim gözlerim doldu yaa, senin hissettiğin o heyecanı hissettim,başarmanın gururu yani mutluluktan ağlamak gibi bişey.. harika enerjiniz var Ecem de harika açıkladı detayları, seninle gerçekten gurur duyduğunu ve destekçin olduğunu hissettim.. Süpersin ve süpersiniz ekip.. hergün dinliyorum 😍 dansı öğrenmeye çalışıyorum evde yapıyorum ama çok zooor 😂 yeni işlerini heycanla bekliyorum her şey gönlünce olsun

    Merve DereliMerve Dereli8 gün əvvəl
  • Böylesine muhteşem bir insanın muhteşem olan şarkısının ancak muhteşem ötesi bir hikayesi olabilirdi 🔥 Harika sohbetinizi büyük bir heyecanla sanki benim klibimden bahsediliyormuş tadında sonuna kadar kaçırmadan izledim ve gerçekten inanılmazsınız 💫 Ecemmm Kerimcannn enerjiniz ve ışığınız hep bol olsun sizi çok seviyorum size ruhdaşlarım demek istiyorum çünkü o kadar çok benziyoruz Kİ her konuda anlatamam 🤩 Resmen kendimi dinliyor gibi oldum sizi dinlerken🙏🏻 Böyle bir şarkı bence Dünya’da ilk oldu her şeyiyle Harika 🤩 👏🏻👏🏻Gurur duyuyorum seninle Kerimcan 💜😘 @kerimcandurmaz

    Didem Yalçın KızılDidem Yalçın Kızıl8 gün əvvəl
  • Ecem ve Kerimcan aşırı tatlısınız. ♥️ Üretimleriniz asla durmasın.

    ELİF TEKİNELİF TEKİN8 gün əvvəl
  • Sen bir kralsın

    Yiğit DemirciYiğit Demirci8 gün əvvəl
  • Bide hikayesi mi varmış şarkının

    Ayşegül DönmezzAyşegül Dönmezz8 gün əvvəl
    • evet?

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
  • Eminim ki şimdi her kes acaba ne yazsam yorumum tutar diye düşünüyor

    A S P R OA S P R O8 gün əvvəl
  • hahaha

    Keça KurdistanêKeça Kurdistanê9 gün əvvəl
  • O kadar samimi birisinki bayılıyorum sana ben de hep sizin gibi kendimi seven ve gerçekten başarılı biri olmak istiyorum umarım hepimiz için hayırlısı ayrıca keşke sizinle arkadaş arkadaş olabilseydim

    Venüs MerkürVenüs Merkür9 gün əvvəl
  • Şarkı daha çok dinlenmeliydi ya acayip beğendim ben klibi şarkıyı falan

    Gülşah BaharGülşah Bahar9 gün əvvəl
  • los angelesta çektiğin iyi olmuş. zaten Türk gibi konuşmuyorsun. bilindik kelimelerin ingilizcelerini söylediğinde havalı olduğunu düşünüyosun. geçmedi mi ya bunun modası

    nury Nurnury Nur9 gün əvvəl
    • türkiyede böyle klip çekilecek bir yer yoktu kardeşim ne yapsın? ki olsaydı da orada çekebilirdi isterse.

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
    • Kim dedi havalı olduşunu düşünüyor diye?

      Linda NoneLinda None9 gün əvvəl
  • Başarıların arkası gelmesi dileğiyle güzel insan

    Perizat AbbasPerizat Abbas9 gün əvvəl
  • Gerçekten çok üzülüyorum neye üzülüyorum bu ülke bir savaşa girse büyük bir savaşa bunların hepsi kaçar bu ülkeden ne kadar iş adamı ünlüler varsa hepsi kaçar yine bizim gibi gariban ailelerin çocukları gider vatanını savunmaya ama bu ülkenin kaymagini ve zenginliğini bunlar yiyor bu haksızlık adaletsizlik ama yine hata bizde gariban kesim ayaklansa bunların hiçbiri kalmaz

    Berk yıldırımBerk yıldırım9 gün əvvəl
    • nasıl bi duyar bu

      elifelif6 gün əvvəl
    • @KOPUK ?

      Night Gamer 52Night Gamer 526 gün əvvəl
    • @Night Gamer 52 Hayır kardeşim kesinlikle çekilmem. Ha çekerim ama başka fotograf

      KOPUKKOPUK7 gün əvvəl
    • @KOPUK yolda gördüğünde fotoğraf çekinmek isteyeceğini hepimiz biliyoruz (:

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
    • Haklısin ne geliyorsa gariban ailelerin çocuklarına geliyor bunlargibi soytarılarda çıkıp şarkıcıyım diye ortalarda geziyor ben bunu yolda yada biyerde görsem yapacağımı biliyorum

      KOPUKKOPUK9 gün əvvəl
  • Allah cezanı varsın

    Merve 30Merve 309 gün əvvəl
    • @Gizemli adam mal

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
    • @Linda None mal

      Gizemli adamGizemli adam7 gün əvvəl
    • Olamayan şey

      Linda NoneLinda None9 gün əvvəl
  • Keşke yankılanmasaymış sesin ❤️

    Mihriban BulgurcuMihriban Bulgurcu9 gün əvvəl
  • Bebitom, sen yaparsında biz sevmezmiyizya🔥 hayır onu geçtim emeklerini biliyoruz, sağolsun ecemde keza sana desteğini hiç esirgemedi, aylardır bekledik ama evet değdi🤗 not: teyze yiğen dans ediyoruz 4 yaşında hayranın var ;) Love you babe❤️😘

    Tuba ÖrgenTuba Örgen10 gün əvvəl
  • Is birligi olarak gelen sefer Ariana Grandeyle bekliyoruz. Seni seviyoruz🥰😍😍

    Aylin GrandeAylin Grande10 gün əvvəl
  • Rasitin videosunda Ecem baya değişikti çok heyecanlı hatta baya fazla gereksiz denebilecek kadar şuan çok tatlı geldi 😅 kadın çift karekterli

    Ahsen FTAhsen FT10 gün əvvəl
  • Muhteşem izlemeye doyamıyorum tebrikler

    Pınar YüksekPınar Yüksek10 gün əvvəl
  • peşimde tiktok videolarını izliyorum videosu gelsin

    Ali DemirsAli Demirs10 gün əvvəl
  • Sevirəm səni 😘😘😘😘😘peşindəyəm

    Nurane RustemovaNurane Rustemova10 gün əvvəl
  • Ecem gibi bir arkadaş istiyorum

    Lee Seo HaeLee Seo Hae10 gün əvvəl
  • Kamera arkası yok mu ya lütfen

    Lee Seo HaeLee Seo Hae10 gün əvvəl
  • 1:55 Maalesef doğru

    Lee Seo HaeLee Seo Hae10 gün əvvəl
  • Saçma

    Nazlı KarataşNazlı Karataş10 gün əvvəl
  • yeni şarkı gelsin peşimde çok iyidi

    sude berksude berk11 gün əvvəl
  • Ecem kendini çok iyi ifade ediyor. Enerjisi çok güzel. Kerimcanın klibini her izlediğimde inanılmaz diyorum çok başarılı çookk

    Malena ParlicovaMalena Parlicova11 gün əvvəl
  • 12:30 sümeyra çenete benziyor, ecem

    Mert UzMert Uz11 gün əvvəl
  • Gurur duydum

    Nermin MagerramovaNermin Magerramova11 gün əvvəl
  • Olaayyy oldu Kerimcann ❤️❤️❤️💪💃 klip mükemmeldi son derece ve hikayesi gelmesi de hoş oldu

    mervee lonelymervee lonely11 gün əvvəl
  • 1:56 kerimcan ile ilk defa aynı fikirdeyiz Eğer ki böyle yetenekli türk arkadaşlarım olursa eyvallah aksi takdirde bende Türkiye de birşey yapabileceğime inanmıyorum en iyisini yapmışsın.

    Kim JendeukieKim Jendeukie11 gün əvvəl
  • 👏👏👏

    B’ A’B’ A’11 gün əvvəl
  • Bu kerimcanlar durmaz

    DORUK YILDIRIMDORUK YILDIRIM11 gün əvvəl
    • He is not gonna stop

      Linda NoneLinda None11 gün əvvəl
  • Yuru be kerimcan ❤️

    Aksa AksaAksa Aksa11 gün əvvəl
  • Lan Kerimcan sen dayak yediğinde çok sevindim lan.Vur bana dedin direk daldılar.Yeni bi şarkı yap adı TOSLA BANA olsun.Bu kez belki tır vs çarpar senden ebediyete kadar kurtuluruz.Misal uçaktaki kepazeliğinden utandın mı hiç?Yalnış anlama haberlerde gördüm senden nefret ederim bunu bil yani.

    ahmet selcukahmet selcuk11 gün əvvəl
    • dayak yemedi bu 1. o şarkıyı kerimcan söylemiyor bu 2.tır çarpıp kurtulmamız gereken "insan" sensin bu 3. herkesin iflası var diğer youtuber/şarkıcı/ünlülerden de nefret et o zaman bu 4. senşn ondan nefret etmen kimsenin umurunda değil kendini bu kadar önemli bulman üzücü bu da 5

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
    • Dayak yemedi?

      Linda NoneLinda None11 gün əvvəl
  • Kalp

    Güllü KorkmazGüllü Korkmaz11 gün əvvəl
  • Aşkım senin dostun olmak o kadar çok isterdim ki onca insanın seni kullanıp sırt dönemlerine rağmen hiç bir zaman vazgeçmedin yaptığın işlerden ve beeeenn hakkında kim ne derse desin asla seni takip edip sevmekten vazgeçmedim umarım her şey gönlünce olmaya devam eder çizginde mühteşem ilerliyorsun ve o çizgiyi sen çiziyorsun🖤 ve şarkıyı her başa sarıp sarıp tekrar dinlediğimde, evet ilk başta aşırı pozitif bir mood’a giriyorum ama sonra klibe odaklanıp senin üzerinden yapılan polemikleri düşünüyorum ve senin (seni seven ben ve bizlerin) üstesinden gelmiş olman ve şu an bu noktada olman beni o kadar onurlandırıyor ki iyi ki tanımışım seni aşkım kıskananlar çatlamasın bile onlar kim köpek 🤭🙈❤️🙏🏻🖤♥️

    Hilal AygördüHilal Aygördü11 gün əvvəl
  • Aşkooo izledim bu muhteşem sarkiyi ve sana yemin ederim her zaman ayni sarki bu arada flaş✨larla peşindeler❤️

    Aslihan ve FanıAslihan ve Fanı11 gün əvvəl
  • Başarılarının devamı dileği ile.

    Umit ASANUmit ASAN12 gün əvvəl
  • top bu adam

    Zehra KOÇZehra KOÇ12 gün əvvəl
    • Sen de bottom

      Linda NoneLinda None11 gün əvvəl
  • ALLAH SENİ ERKEK YARATTI AMA SEN KENDİNİ BAŞKA BİR VARLIĞA DÖNÜŞDÜN ALLAHIN YARATTIĞIYLA OYNUYORSUN SANA ERKEK DESELER ERKEĞİN ADI BATAR KADIN DESELER KADININ ADI BATIYOR TAVUK DESELER TAVUÖUN ADI BATIYOR 🤨😡

    AE FamilyAE Family12 gün əvvəl
    • @AE Family ben olmuyorum çok seviyorum sen istediğin yerde istediğin erkekliği yapınca dana kimse karışmıyosa sen de ona KARIŞAMAZSIN

      Night Gamer 52Night Gamer 526 gün əvvəl
    • @Linda None bak bunun gibi insanları ünlü yapmayın qıcık olmamdan değil hangi erkek böyle yapar sen böylemi yapıyorsun kim qıcık olmuyor bunlara sen böylemisin

      AE FamilyAE Family7 gün əvvəl
    • @AE Family odjdkdndkdj güldürme beni. Neden bu kadar taktın acaba? Sana ne zararı var?

      Linda NoneLinda None7 gün əvvəl
    • @Linda None ben erkekliyin burada sonlanmasını istemiyorum hangi erkek kendini kadın yapar hee neden yapsın sende onu savunuyosunya Azerbaycandakılar bitti bide bu çıkdı ben kendi erkekliyim batsın istemiyorum

      AE FamilyAE Family7 gün əvvəl
    • @AE Family insanların yönelimlerinden sana ne? Kendi önüne baksana

      Linda NoneLinda None7 gün əvvəl
  • 0:47 nasıl şarkı yapacağımı bilmiyorum İzleyiciler:o zaman neden yaptın ??

    CRAZYメAVCICRAZYメAVCI12 gün əvvəl
  • Kerimmmmm seviliyosun, kötü yorumlara lütfen takılma malum toplumumuz insanları eleştirirken kendilerine bakmıyorlar

    Mine ErureMine Erure12 gün əvvəl
  • Gurur musun?

    Nida AkdağNida Akdağ12 gün əvvəl
  • aferim sana

    Koray YılmazKoray Yılmaz12 gün əvvəl
    • Congrats

      Linda NoneLinda None12 gün əvvəl
  • bir tek benmi drag olduğunu düşünüyorum çok iyiii

    The EndlessThe Endless12 gün əvvəl
  • Kız gibisin

    Dzm64Dzm6412 gün əvvəl
    • çok haWlisin

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
    • Eee?

      Linda NoneLinda None12 gün əvvəl
  • Daha iyilerine inşaallah.

    serpil mosturaserpil mostura12 gün əvvəl
  • Bu şarkı Eurovisiona çıksa olay olur

    Fatimə TapdıqzadəFatimə Tapdıqzadə12 gün əvvəl
  • Vlog paylaş artık yetheeeeerr

    Hilal AlbayrakHilal Albayrak12 gün əvvəl
    • Selamun aleykum 🕊️ ben S Vlog çekiyorum. Sonuncusu 🌙 ramazan 🌙hakkında. 😊🌿🕊️

      MashukMashuk12 gün əvvəl
  • Sırıtmak ne kelime onlardan daha iyi duruyorsun

    Meltem MMeltem M13 gün əvvəl
  • Ben Urfa’dan Eskişehir’e gidemiyorum üni için kız maşallah 👏👌😕😕

    Meltem MMeltem M13 gün əvvəl
  • Kerimcan da farkli olan şey fesatliği olmamasi.

    Kadriye KadriyeKadriye Kadriye13 gün əvvəl
  • Vlog çekk artık. ❤

    turu fhfjtturu fhfjt13 gün əvvəl
  • Korku macerası 3 gelsin

    Fuat KizilkayaFuat Kizilkaya13 gün əvvəl
  • Bir sene olacak ya yeter artik bir çik şu peşimdenin etkisinden insanlar sıkılmiş olabilirler diye bir duşun ya yeter tamam dinledik güzel eline ağzina sağlık ama yeter ya 🤢🤮🤮🤮🤮🤮

    Dila TasDila Tas13 gün əvvəl
    • sıkılmadık sadece sen sıkıldın 🥱🤠👍

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
    • Ne?

      Linda NoneLinda None13 gün əvvəl
  • ince eleyip sık dokuduğu o kadar belli ki

    Çağla POLATÇağla POLAT13 gün əvvəl
  • Of yeter artık diğer videoları düzgün bir şekilde at beklemekten yorulduk her hafta bir video atacağım dedin 3 ay oldu doğru düzgün video gelmiyor

    Sena DündarSena Dündar13 gün əvvəl
  • Kerimcan seninle çok gurur duyuyorum. En büyük destekçin ve fanın'ım dewammkee bitch

    betül gülerbetül güler13 gün əvvəl
  • Kadin misin Erkek misin belli degil..

    Hülya AydinHülya Aydin13 gün əvvəl
    • erkek.

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
    • @Mashuk Aslm Güzel

      Hülya AydinHülya Aydin12 gün əvvəl
    • Selamun aleykum 🕊️ ben SV çekiyorum. Sonuncusu 🌙 ramazan 🌙hakkında. 😊🌿🕊️

      MashukMashuk12 gün əvvəl
  • Amerikanin en guzel yani; herkes herseye ve herkese ulasabilir. Everything is availeble!

    nilay yildirimnilay yildirim13 gün əvvəl
  • Aşkım lütfen artık normal bir video çek gülmek istiyoruzzz❤

    Nazli TümerNazli Tümer13 gün əvvəl
  • Petox

    Arif ƏliyevArif Əliyev13 gün əvvəl
  • LUT KAVMİ

    Yıldız TozuYıldız Tozu13 gün əvvəl
    • senin helak olman için elimden geleni yapıcam

      Night Gamer 52Night Gamer 527 gün əvvəl
  • Günün bir çok zamanı *Peşimdeler Peşimde* şarkısı ile geçiyor✨💅

    •Cera•Cera13 gün əvvəl
  • ECEMM 🤍 KERİMCANNN

    Aybüke ZülalAybüke Zülal13 gün əvvəl
  • AS BAYRAKLARII🥰

    Aybüke ZülalAybüke Zülal13 gün əvvəl
  • Aşşırı guru duydummm😇😇

    Aybüke ZülalAybüke Zülal13 gün əvvəl
  • Kerimcan 2. Sarki bekliyoruzzzzz🤍

    Aybüke ZülalAybüke Zülal13 gün əvvəl
  • Allah utandırmasın 🥰

    Aybüke ZülalAybüke Zülal13 gün əvvəl
AZlabel