Maraşlı 11. Bölüm

22 Mar 2021
4 369 806 Baxış

Maraşlı 11. Bölüm Özeti:
"Operasyon yok artık! Maraşlı var!"
Sami'nin adamları tarafından vurulan Mahur'u, Maraşlı hastaneye yetiştirir, Mahur hemen ameliyata alınır. Haberi alan Aziz, Firuzan ve İlhan hastaneye koşarlar. Tüm aile Mahur'u koruyamadığı için Maraşlı'ya yüklenir. Maraşlı, kendisine kurulan bu kumpasın öcünü almak için ant içer. Öfkeli olan Maraşlı, intikamını hangi yoldan alacaktır? Ozan'ın cesedini gömen İlhan ve Dilşad korku içindedir. Boşanmaya karar veren İlhan, Dilşad'ı evden kovmak ister. Fakat Dilşad kolay pes etmez, İlhan'ı tehdit eder. İlhan için geriye tek bir çözüm kalır. İlhan bu zor kararı uygulayabilecek midir? İlhan'ın kararını öğrenen Necati nasıl önlem alacaktır? Acar, oğlu Sami'yi Maraşlı'dan saklar. Maraşlı'nın geleceğinden korkan Acar önlemler alsa da Maraşlı'nın eline düşer. Acar'ı konuşturarak Sami'ye ulaşmak isteyen Maraşlı amacına ulaşabilecek midir? Kalan malların yerini sadece Sami bildiği için Savaş onu korumaya alır. Bu durum Maraşlı ve Savaş'ı karşı karşıya getirir. Savaş'ın adamları Maraşlı'nın evini tarar. Savaş, Maraşlı'yı Sami'nin peşini bırakması için tehdit eder. Maraşlı, Sami'yi öldürmek için, Savaş da Sami'yi yaşatmak için büyük bir çatışmaya girer. Bu çatışma kayıplara neden olacaktır.
Maraşlı Resmi AZlabel Kanalına Abone Olmak İçin; rb.gy/shb5tt
Oyuncuları:
Burak Deniz
Alina Boz
Kerem Atabeyoğlu
Serhat Kılıç
Saygın Soysal
Rojda Demirer
Cemil Büyükdöğerli
Melis İşiten
Cihan Yenici
#maraşlı​ #BurakDeniz #AlinaBoz

Şərh
  • Gömülmüş muhimmatti çıkarmak John Wick filminden alıntı

    Banu SaracBanu Sarac10 saat əvvəl
  • Zelişin uyuyarak para kazanması ssvsczcx Allah'ım nasip et

    Seher dilara KarakasSeher dilara Karakas19 saat əvvəl
    • 🤣🤣

      Fuad HDFuad HD12 saat əvvəl
  • Nanny ASUWLTVDsmn sign eşin fskn takı kadınlar için vazgeçilmez birer birer düşüyor görüntüleri bugünden hissedersin amb canım Ne olsun 65 586 aman rakn

    Elif KocakayaElif Kocakaya3 gün əvvəl
  • Hayır en akıllı hilal

    Fatih BekciFatih Bekci3 gün əvvəl
  • Necati, onu alevler arasında ölüme terkeden savaşa sahip çıkıyor ama onu alevlerden kurtaran ilhana zarar veriyor bu ne biçim iş böyle karaktersizlik dünyada görülmedi

    çakalların hükmü aslanlar ayağa kalkana kadarçakalların hükmü aslanlar ayağa kalkana kadar3 gün əvvəl
  • Beyler bayanlar bişey soracam dizi neden konu değiştirdi?

    çakalların hükmü aslanlar ayağa kalkana kadarçakalların hükmü aslanlar ayağa kalkana kadar3 gün əvvəl
  • ay anasını adam 5 mermiyle baskına gitmiş . Tam türkiş sıçırtma .

    Zerin güneyZerin güney4 gün əvvəl
  • Senin canını sıkanın canına sıkarım Mahur Seni Seviyorum...

    irem karakuşirem karakuş4 gün əvvəl
  • Nevzat nası dirildi lan

    Emir YalnızEmir Yalnız8 gün əvvəl
  • Rama. Volkan volk baba ajan skin Anab akbn 23ann 1265 şu an şuan qjvb Akan

    Elif KocakayaElif Kocakaya8 gün əvvəl
  • Volkan YANINDAYSA GAKAJN yorumları hem ama vatan 0975 akb fan gain Akan Sajn

    Elif KocakayaElif Kocakaya8 gün əvvəl
  • Sonra da

    Elif KocakayaElif Kocakaya8 gün əvvəl
  • Nevzat oldumu😳

    Dilnura KarimkulovaDilnura Karimkulova8 gün əvvəl
  • 35:55 Nevzat: Mahur yenge nasıl. Maraşlı: O nasıl laf lan 😂😂

    Abdullah BecerikliAbdullah Becerikli9 gün əvvəl
  • EDHO daki Şefikmi bu Sedat

    Dilnoz AkramovaDilnoz Akramova9 gün əvvəl
  • 02:02:32 Kurtlar Vadisi ayna detayı,taklitler aslını yaşatır

    Olric CROlric CR9 gün əvvəl
  • Hilal ve Firuzan arasında gidip geliyorum 😂😂

    Ahmet Oktay SÜRMENAhmet Oktay SÜRMEN10 gün əvvəl
  • Sadık ama korkak

    Abdul səid MəmmədliAbdul səid Məmmədli10 gün əvvəl
  • 01:52:04 altima sictim gulmekten ya

    ayyaş necatiayyaş necati10 gün əvvəl
  • Artik zelişin dorumda bir değişilik olsun lutfen😂✋😍

    fatima chablaouifatima chablaoui10 gün əvvəl
  • Asıl psikopat meğer Necati’ymiş...

    Adam CanAdam Can11 gün əvvəl
  • Katil aziz şunları bi sal ya

    Oyuncu SamiOyuncu Sami12 gün əvvəl
  • Maraşlı öldürürüm dedimi öldürür😂😂

    Bilal CanpolatBilal Canpolat12 gün əvvəl
  • Bu necati rolünde oynayan adam izlediğim dizilerde hep kötü karekteri oynuyor. Bu gidişle adama gerçek hayatta gıcık olacağım :D

    Fatih Emre AkdereFatih Emre Akdere12 gün əvvəl
  • Sedat: kim soyledi? Nevzat: Bir dost! Ulan var ya hep bunu söylemeyi hayal etmişdim ha...😂😂

    Piano by GSPiano by GS13 gün əvvəl
  • 50:14 Adamı ne biçim dövmüşler lan😳

    Piano by GSPiano by GS13 gün əvvəl
  • Mahur'dan başka Türel ailesinden nefret eden ben miyim?

    Piano by GSPiano by GS13 gün əvvəl
  • Acaba taa 10+ bölümleri izledikten sonra 1. Bölümden başlayan tek ben miyim?

    Piano by GSPiano by GS13 gün əvvəl
  • Dizi iyice vurdulu kırdılı silahlı birseye döndü, fazlası sıkıyor

    Süreyya SüreyyaSüreyya Süreyya13 gün əvvəl
  • Bu kadar reklama anca bir dislike yersiniz

    Mark Van DykeMark Van Dyke13 gün əvvəl
  • Niye önceki yorumlarda necatiyi övüyordunuz da şimdi işler değişti bırakın adam rolünü yapsın

    Zeynep KILINÇZeynep KILINÇ14 gün əvvəl
  • Şu ekipteki hilal denen kadın zelişin annesi gibime geliyo

    Sude Naz AlbayrakSude Naz Albayrak14 gün əvvəl
  • Ahh be İlhan.sana cok uzuldum ya sen orhani oldurdugune karini oldur ya Allah belasini versin.esini aldatip yine yuzsuz bizey olmamis gibi dolaniyor ortalikda

    Cennet HazratovaCennet Hazratova14 gün əvvəl
  • Bişey sorcam dizilerde nie sigara içilmiyor ? Sahte alköl olsa bile yine gösteriyolar ama sigara görmedim fazla dizilerde

    Orhan HsynOrhan Hsyn15 gün əvvəl
  • Ah aziz bey defalarca kizinin hayatini kurtardi vuruldu hatta..

    Nurane BabazadeNurane Babazade15 gün əvvəl
  • SAVAŞ'in ve yanındaki SUAT' da istihbaratın Adami

    Mehmet İnciMehmet İnci16 gün əvvəl
  • Siz yanlış yerde otluyonuz...!!! Ben yazıyorum şuraya bunu...!!! NİLAY MARAŞLINİN AYRİLDİGİ KARİSİ...!!!

    Mehmet İnciMehmet İnci16 gün əvvəl
  • 1:52:09 savaş çok komik

    Hacı Bayram ErkmenHacı Bayram Erkmen16 gün əvvəl
  • Eceme gıcık olanlar bir like

    Game OnGame On16 gün əvvəl
  • Burulma efektleri kötü ama olsun diğer herşey müq

    Mehmetcan TurunçMehmetcan Turunç17 gün əvvəl
  • Maraşlıya sorgu yapan kadın kesin maraşlıyı seviyor

    Mustafa Efecan KarakoçMustafa Efecan Karakoç17 gün əvvəl
  • Yanlız en kötüsü gibi gözüksede içlerinde en legal olan firuzan

    Mehmetcan TurunçMehmetcan Turunç17 gün əvvəl
  • Bu hikayede yanan garibim İlhan oldu..💫

    Yılmaz PolatYılmaz Polat17 gün əvvəl
  • Diziyi resmen yaşayan izleyiciler var onlara selam olsun, saygılar😄

    Ilham MusayevIlham Musayev19 gün əvvəl
  • necati iyi tarafta olsa baya sevilirdi ama muhabbet necatiden başlıyo zaten sdjfnkfdsdfd

    DenizDeniz20 gün əvvəl
  • Maraşlı rolüne çok güzel yakışıyor 🖒🖒🖒

    Sholpan EsirkepovaSholpan Esirkepova21 gün əvvəl
  • Ah necati seni nee zannetmistimm

    farnaz peymanfarnaz peyman22 gün əvvəl
  • Mahırdan daha güzel hemserı hanım saygılar

    Emre KahramanerEmre Kahramaner22 gün əvvəl
  • المرعشلي❌ مرعشلي ✅

    WAJAN yaskWAJAN yask22 gün əvvəl
  • Love this serial bangladesh 🇧🇩

    Sam ArianSam Arian22 gün əvvəl
  • Ee sen bunu neden anlattın Nevzat aklıma geldi pyle anlattın komutanım😂 sende bir alem adamsın Nevzat ya😂😂

    Elçin BəkirliElçin Bəkirli23 gün əvvəl
  • 1.14.20 cok güldüm: )

    Cagla OzdemirCagla Ozdemir23 gün əvvəl
  • Yucel kaya Galatasaray lisin

    Süheyla AydınSüheyla Aydın24 gün əvvəl
  • Bu maraşlı jonh wick deyılmı

    Mahir SedizadeMahir Sedizade24 gün əvvəl
  • Yani şurda iki gülüyoruz aynı duyguları paylaşıyoruz ( dizi diyalogları ile) diye yorumlara bakıyordum, pişman ettiniz yaa.. Ne diye söylüyorsunuz sonraki bölümlerde olanları bir haltmış gibi!! Ayıp yahu.. Diziye yeni başlayanlar var!! Bu ne saygısızlık 😠

    seyda kucukseyda kucuk24 gün əvvəl
  • Serhat kılıç yine yaptı çolaklığını başka rolde olmazdı sana😉

    Özlem KoçÖzlem Koç24 gün əvvəl
    • Aynen öylee 😂

      Zeynep KILINÇZeynep KILINÇ14 gün əvvəl
  • Basa dusmedimme maraqlı niye 6x özü götürüb 8 x o dumsuye verib

    Qurban celilQurban celil25 gün əvvəl
  • Zelis surekli uykuta😂😂😂😂😂

    farnaz peymanfarnaz peyman25 gün əvvəl
  • Yeni bir jön doguyor hayırlı olsun

    Hasan DönmezHasan Dönmez25 gün əvvəl
  • Sami 1 santim boyun var Türlü Türlü huyun var..

    Canom CanoCanom Cano26 gün əvvəl
  • Bu filimde verilen message ne demek oluyor? Admin karisini dudukluyor Adam oluyor karisini birsey yapiyor Bu filimin yazn cizeni Domaltmak lazim

    Donald KellyDonald Kelly27 gün əvvəl
  • şu hilal gitsin diziden

    regina phalangeregina phalange27 gün əvvəl
  • Bu kız yatarak para kazanıyor dizi boyunca

    Yazan AbbadiYazan Abbadi27 gün əvvəl
  • Marawli sen bu zeliwi getir bana birak ben bakarim bu sureliyine.bunlari bitirdikden sonra sag salim gelib alirsin

    Huseyn HuseynovHuseyn Huseynov27 gün əvvəl
  • Bu dizi bitsin hiç güzel değil final etsin

    Rüveyda MetinRüveyda Metin28 gün əvvəl
  • Hilali hülya koçyiğite benzetiyorum

    AKAK28 gün əvvəl
  • Lan arkadas bu adam ickiyle mi dünyaya geldi

    Levent YalcinLevent Yalcin28 gün əvvəl
  • Bu Necat’ın derdi ne? kardeşlerinden ne istiyor anlamadım, hele İlhan onu kurtardı

    nona nikabadzenona nikabadze28 gün əvvəl
  • Korkacaksın küçük eniştenden ay pardon saaaami abinden 😂😂😂😂😂

    Burcu AkinBurcu Akin29 gün əvvəl
    • Hanfendi 1.50 boyunuzla boy esprisi yapmanız beni çok güldürdü osgwpwfwp2x2p2cr

      İsmail Çelikİsmail Çelik25 gün əvvəl
  • Ece'me sinir oluyorum

    myuhh mhhhmyuhh mhhh29 gün əvvəl
  • 1:45:40 - 1:46:26 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    Ulker BagirovaUlker Bagirova29 gün əvvəl
  • Savaş❤️

    Beyhan BayrakdarBeyhan BayrakdarAy əvvəl
  • Hilal kesin maraşlının eski eşi zelişte onun kızı

    MehmetMehmetAy əvvəl
  • 1:52:03 Savaş: baban sizlere ömür Sami:ne diyosun lan sen Savaş: gitmiş gitmiş Xhfxjxfhxfzhzrhxtxyxdxutxux Sami: laaaahagahzgzhfzzgyzuahahahahagagagagagagagagaaaaann hah hah hah hah ahh

    Kebap #SaveRalphKebap #SaveRalphAy əvvəl
  • Savas en son abisini indirecek, abisi intikam savas guc ve para pesinde 😉

    Nur CaliNur CaliAy əvvəl
  • Firuzan yazik, zengin bir koca icin katlandigi hayata bak 😣

    Nur CaliNur CaliAy əvvəl
  • Koskoca istihbarat kimse yardım etmiyor ne sacma

    Yagiz KocYagiz KocAy əvvəl
  • 25:17😂

    Yusuf ÖzkanYusuf ÖzkanAy əvvəl
  • 1:34:37 m416 mı lan o 😂 mutlu oldum görünce abim kaç kilin var😂

    pubg Mobilepubg MobileAy əvvəl
  • 1:46:18 zit/hzczhfshzfzhfzuzfzyfzyx

    Kebap #SaveRalphKebap #SaveRalphAy əvvəl
  • Point blank:tam kafadan Maraşlı:hayır ya karnından vurdum 😂😂

    pubg Mobilepubg MobileAy əvvəl
  • Şu ecemden nefert edenler ??!

    راحه البالراحه البالAy əvvəl
  • Bayan ne yaaaaaaaaaa

    راحه البالراحه البالAy əvvəl
  • 💚

    Miyo CanMiyo CanAy əvvəl
  • 29:09 da çalan saminin kızlarla dans ettiği müzik nedir bilen var mı??

    Tuğba SınacıTuğba SınacıAy əvvəl
  • Law bu maraşlı aynı ben law

    Yagiz KocYagiz KocAy əvvəl
  • -Sağlam adamlarmı +ÖL DE ÖLÜRLER -Ok

    Ulker BagirovaUlker BagirovaAy əvvəl
  • maraşlı kesin hile yoksa eğimi bu kadar guzel ayarlayamaz tek atıyo mfhjkdhkjfhxjkf

    Fatmanur SantürkFatmanur SantürkAy əvvəl
  • Bu istihbaratcilardan hicmi hic hoslanmadim

    Etem KayaEtem KayaAy əvvəl
  • Maraşlı : sıka sıka gidecez teferruata gerek yok 😂

    Trn YSLDGTrn YSLDGAy əvvəl
  • Son bolumlerde marasli ucun zelisin intikami ikinci plana kecib indi onu daha cox mahur maraglandirdi

    Ilkin IlkinnIlkin IlkinnAy əvvəl
  • Aha zeliş yine uyuyor artık bi 5-10 bölüm daha uyur

    Caner SarıCaner SarıAy əvvəl
  • Bu bölümün en son sahnesi enfess Maraşlı müzikleriyle nasıl güzel bakismalardı onlar çok icten, çok aşık , ama ama larla dolu dolu bir aşk ayyy ben çok yakıstırıyorum bu çifti de Mahur ♥️Maraşlı Seviyorum siziii 👌

    Göktuğ Tuğrul BEKARGöktuğ Tuğrul BEKARAy əvvəl
  • Yok kardesim bu kez Ecem i gercekten fena yapcam. Ya kafam bozuldu ya bunun elinden artiq 1:30:20

    Samir ElizadeSamir ElizadeAy əvvəl
  • Mahur'a 1kurşun giriyo ameliyathanede 2 kurşun çıkıyor. Ameliyat sonrası doktor aileye bilgi verirken de kurşundan tekil olarak bahsediyor Neyse seviyoruz seni MARAŞLIIIII !!!😀

    Serhat İşbaraSerhat İşbaraAy əvvəl
  • Necati niye Ilhan ve Mahur a zarar vermek istiyor? Savaşta onun kardeşi onlarda , onlara karşı bu kin neden çözemedim

    Fatme DaudovaFatme DaudovaAy əvvəl
  • -kim soruyodu beni -(nevzat) bı dost (Hep bunu söylemeyi hayal etmiştim ya)

    Merve GümüşMerve GümüşAy əvvəl
  • Allahuekber ...kimin demesine sebep oldum.....

    Merve GümüşMerve GümüşAy əvvəl
  • Maraşlı madem mahzuru sevmiyor . Neden kendisini öpmesine izin veriyor

    Merve GümüşMerve GümüşAy əvvəl
  • Tebletden izleyenler like atsin

    Huseyn HackerHuseyn HackerAy əvvəl
    • @Huseynhacker teblet 😂😂

      Onur YavuzOnur YavuzAy əvvəl
AZlabel