Ramo 40. Bölüm Fragmanı

10 Apr 2021
446 716 Baxış

Merhaba, RAMO Dizisi'nin 40.Bölüm ile alakalı bilgileri paylaştığımız videosuna Hoş Geldiniz.
Bomba Bilgiler ve Fotoğraflar için İnstagram Hesabımızdan
TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN:
instagram.com/yagizarascevik
Bu videomuzda RAMO Dizisinin 40.Bölümü hakkında bilgileri sizlerle paylaştık, Siz değerli TAKİPÇİLERİM Lütfen Düşüncelerinizi YORUM KISMINA Yazmayı UNUTMAYIN !
YAĞIZ ARAS Kanalı olarak RAMO Dizisinin Fragman, Yeni Bölüm Fotoğrafları ve Analizlerini kanalımızı TAKİP EDEREK öğrenebilir ve tüm gelişmelerden haberdar olabilirsiniz.
Ramo 1. Bölüm Özeti: Adanalı olan Ramo ve ailesi, uzun yıllar pamuk tüccarlarına ırgatlık yapmıştır. Şimdiyse Çukurova’nın tamamına hâkim olan bir ailenin gayrimeşru işlerini yapmak zorundadır. Ramo ve ailesi, Adana’da yoksul, belalı ve bir o kadar eğlenceli olan bir mahallede kendi kuralları, kendi yasaları ile yaşarlar. Cesareti ve zekâsıyla işlerin yürümesini sağlayan kişi ise Ramo’dur. Gözükara bir delikanlı olan Ramo, ailesinin hak ettiği insanca muameleyi görmesi için, ne pahasına olursa olsun bu adaletsizliğe son vermeye karar verir. Ramo, çalıştıkları aileye karşı isyan etmek niyetindedir. Ancak aile meclisi buna izin vermez. Fakat Ramo ailesine rağmen harekete geçer. Ve isyan ateşinin ilk fitilini yakar. Bu yolda Ramo’yu en çok zorlayan şey patronunun kızı Sibel’dir… Birbirlerine duydukları aşkı bastırmak ikisi için de zorlaşmaktadır zira. Ramo tüm aksiliklere rağmen hedefine doğru adım adım ilerlerken, en yakın arkadaşı Boz’un yaptığı bir hata tüm planlarını alt üst eder. Can dostunun yaptığı hata yüzünden, Ramo hayatının en zor kararıyla karşı karşıyla kalacaktır…
Senaryosunu Yılmaz Şahin’in kaleme aldığı, yönetmen koltuğunda Yağız Alp Akaydın’ın oturduğu dizide ‘Ramo’ karakterine can veren Murat Yıldırım dışında Esra Bilgiç, İlker Aksum, Yiğit Özşener, Görkem Sevindik, İdil Fırat, Cemre Baysel, İlhan Şen, Sacide Taşaner ve Macit Koper gibi oyuncular yer alıyor.
#Ramo #Fragman #RamoDizi
Ramo 40.Bölüm
Ramo 40.Bölüm Fragmanı
Ramo 40.Bölüm Fragman
Ramo 40. Bölüm Fragmanı
Ramo 40 Bölüm Fragmanı
Ramo 40 Bolum Fragman
Ramo 40.Bölüm 2.Fragman
Ramo 40.Bölüm 2.Fragmanı
Ramo 40. Bölüm 2. Fragman
Ramo 40 Bölüm 2 Fragman
Ramo 40 Bolum 2 Fragman
Ramo 40. Bolum 2. Fragman
Ramo 39.Bölüm
Ramo 39.Bölüm Fragmanı
Ramo 39.Bölüm Fragman
Ramo 39. Bölüm Fragmanı
Ramo 39 Bölüm Fragmanı
Ramo 39 Bolum Fragman
Ramo 39.Bölüm 2.Fragman
Ramo 39.Bölüm 2.Fragmanı
Ramo 39. Bölüm 2. Fragman
Ramo 39 Bölüm 2 Fragman
Ramo 39 Bolum 2 Fragman
Ramo 39. Bolum 2. Fragman
Ramo 2.Sezon
Ramo 2.Sezon 1.Bölüm
Ramo 2.Sezon 1.Bölüm Fragman
Ramo 2 Sezon
Ramo 2 Sezon Bölüm 1
Ramo - Yeni Sezon Tanıtımı
Ramo - Yeni Sezon 2.Tanıtım

Şərh
  • İlk abi sabitler misin? 🙂😊

    Yaprak ÇelikYaprak ÇelikAy əvvəl
    • l0p ppp

      Natali AminNatali Amin29 gün əvvəl
    • @Animasyon tozu heyif amma ne kadar TURKEYE de television kanali var anlawa bilmirlermi

      Turqut AslanverdiyevTurqut AslanverdiyevAy əvvəl
    • @Turqut Aslanverdiyev ama onlar kaybenden olacak emin ol

      Animasyon tozuAnimasyon tozuAy əvvəl
    • @Turqut Aslanverdiyev inan qardeş sen ne kadar istiyesen bizde o kadar çoq istiyereq ama Bkm yapım anlaşma yapmamış diğer kanllarda diziyi istememisler o yüzden final bizde istemedik inan😔😔😔

      Animasyon tozuAnimasyon tozuAy əvvəl
    • @Animasyon tozu orasi eledi kardew sadece dizi gozel bizde isterik ki devam etsin bizimde xowumuza geldi

      Turqut AslanverdiyevTurqut AslanverdiyevAy əvvəl
  • Cok heyif

    boz kurt boz kurtboz kurt boz kurt28 gün əvvəl
  • Ramo akıllarda diğil kalplere ismini yazdı .!

    Xədicə HüseyinovaXədicə Hüseyinova28 gün əvvəl
  • Yazıklar olsun şhow tv bir daha bu kanalı izlemeyeceğim ramo yu final yapmıycaktın çok yazık

    Serap ParaSerap Para28 gün əvvəl
  • İnşallah final diyenin evi yıkılır inşallah ölür final yapmayın lutfeeen😫😫😫😫

    Songül SönmezSongül Sönmez29 gün əvvəl
  • Aynen ölmedi mencede

    Vusale ShabanovaVusale Shabanova29 gün əvvəl
  • Dogu olmedi

    Leyla MorenaLeyla MorenaAy əvvəl
  • hayret be ilk defa mutlu son ile biten bitecek dizi görüyorum

    selim tanrıcıselim tanrıcıAy əvvəl
  • Ölmedi bence reis

    selim tanrıcıselim tanrıcıAy əvvəl
  • Yagiz abi lutfen soruma cevap verebilirmisin oncelikle cok guzle analiz yapiyorsunuz tek kelimeyle muhtesemsiniz her dediniz dogru cikiyor mawaAllah ramonun 3 sezon star tv ve baska bir kanalda gelmesi soyleniyor BKM acikladi sizce dogrumu?

    KANUNSUZ TOPRAKLARKANUNSUZ TOPRAKLARAy əvvəl
  • Ölse ne olur, ölmese ne olur. En sevdiğim dizi bitmiş.

    BaLaBanLı BayBoRa HakkatapanBaLaBanLı BayBoRa HakkatapanAy əvvəl
  • Abi keşke final olmasa ne

    Ramazan AtayRamazan AtayAy əvvəl
  • Abicim ramonun bitme sebebi farkli şeyler çok gizli bişi hade Allah'a emanet herkes

    Murat AltekinMurat AltekinAy əvvəl
  • zaten arabanin kapisi acikti

    ibrahim zein zeinibrahim zein zeinAy əvvəl
  • İzlenen bölümü kendine anlat kendine yorum yap. Kafa şişirmek için izlemem seni

    ümitsiz türkiyeümitsiz türkiyeAy əvvəl
  • Hayır ramo final olmasin lütfen😪😭

    Zemzem ErdemligZemzem ErdemligAy əvvəl
  • Abi niye bitiyor yaaaaaaa

    Kürşat KarakayaKürşat KarakayaAy əvvəl
  • Neden ama bitiyor ?

    Lark KingLark KingAy əvvəl
  • Keşke 100 bölüm final olsaydı çok üzüldüm

    Esma FasaliEsma FasaliAy əvvəl
  • Final yapsın diyenler

    murat durmusoglumurat durmusogluAy əvvəl
  • İnşallah bir sezon daha yapar

    Apturahman ComekApturahman ComekAy əvvəl
  • Böyle bi güzel diziyi bitirmeyin intar ederim

    KerimKerimAy əvvəl
  • Benim için ölecek olan show TV olacak Artık cuma günü arka sokaklari izlerim ben...

    Hacı Salih ÖztoprakHacı Salih ÖztoprakAy əvvəl
  • DOĞU ÖLMEDİ BENCE

    FF UMUT YT 01FF UMUT YT 01Ay əvvəl
  • Hayer döğu olmedi

    Anjel HayrapetyanAnjel HayrapetyanAy əvvəl
  • Nolur final olmasın

    Mikayil GenceliMikayil GenceliAy əvvəl
  • Final olmasın yoksa show tv izleyemucem bu arada doğu ölmedim

    Leyla KaraynirLeyla KaraynirAy əvvəl
  • Mende ölmediyini düşünürəm.amma öldüse heyif

    Sefaqet MecidovaSefaqet MecidovaAy əvvəl
  • Ramooooo bitmesinnnn😭😭💙

    Esra BilgiçEsra BilgiçAy əvvəl
  • Bitmeyecekkkk

    veysel hatice gülençveysel hatice gülençAy əvvəl
  • yeni bölümü fragman ne zaman yayinlanacak

    yeşim yıldırımyeşim yıldırımAy əvvəl
  • Bu diziye yazık oldu neden final yapıyor nice diziler var final yapmasi gereken inatla sezon katliyorlar

    unsal Özamarunsal ÖzamarAy əvvəl
  • Murat Yıldırım'ı çoktan çoktan geçmiş olsun diyorum

    Mehmet PakMehmet PakAy əvvəl
  • 41 olmuyacakmi?

    Vusal SuleymanovVusal SuleymanovAy əvvəl
  • Abi ramo bu hafta ramo yok mu fragman gelmedi

    Mahmut Can ADMIŞMahmut Can ADMIŞAy əvvəl
  • Bende show TV izlemicem Ramo gibi güzel bir dizi nasıl olurda final yapar anlaşmayı uzatabilirlerdi neyse olan oldu çok üzgünüm başka bir dizi izlemicem murat Yıldırım önümüzdeki sezon yeni bir projeyle s ni ekranlarda görmek istiyoruz ve seni çok seviyorum

    Zehra TokZehra TokAy əvvəl
  • Boyle bir guzel dizi bitmesi cok uzucu ne olur final olmasin

    Zerin DjemilZerin DjemilAy əvvəl
  • Ölmedi

    Nur AktasNur AktasAy əvvəl
  • Fırekman gelsin

    Cemile GüvenCemile GüvenAy əvvəl
  • Serif gebersin

    Alberth BeyAlberth BeyAy əvvəl
  • Bitmesiiiin

    Alberth BeyAlberth BeyAy əvvəl
  • Bence doğu olmedi çünkü kapı acikkkk

    Faruk KaçanFaruk KaçanAy əvvəl
  • Yorumlar fayda etmedi show tv'de final bölümüyle yazıyor ;(

    KAAN CANKAAN CANAy əvvəl
  • İzledigim. Tek diziydi. Bitmeseydi keske

    Zuhal KayaZuhal KayaAy əvvəl
  • Hayatım boyunca bir diziye bu kadar bağlanmamıştım üzücü olur

    Kerem OkuyucuKerem OkuyucuAy əvvəl
  • Ramo, doğu çirkinsiniz😠😠😠😠😠😠😠 bitırdiniz başınız göğe erdimi. Halk bu kadar sizi isterken finale gitmeyin derken . Siz ne yaptınız??? Çirkinler çirkin aile👍

    Emine KaraEmine KaraAy əvvəl
  • Sezon finali yapacak doğu arabada çıktı

    Abdullah ErgünAbdullah ErgünAy əvvəl
  • Yani ban tam bir ramo delisiyim şuan ağlayacak durumdayım benn

    Cansu bende cok seviyom hint muziklerini TiltakCansu bende cok seviyom hint muziklerini TiltakAy əvvəl
  • Ramo final yapmasın diyenler like bassın lütfenn

    Cansu bende cok seviyom hint muziklerini TiltakCansu bende cok seviyom hint muziklerini TiltakAy əvvəl
  • Saçma yah salak salak diziler duruyor ramo gibi muhteşem dizi final yapıyor vallahi artık yeter dizilere bakmak bile istemiyorum yeter

    Samet KusSamet KusAy əvvəl
  • ALLAH RAMOYA arka sokaklar ömrü versin

    Mehmet SoymazMehmet SoymazAy əvvəl
  • Abi ramo bitmesin çok seviyoruz internetten izliyorum

    Mehmet SoymazMehmet SoymazAy əvvəl
  • Ramoyu nasıl bitirirsiniz aklım almıyor ya o dizi olmadan napıcam şimdi yazık ettiniz ramoya cuma günlerine 😑

    sedef ballıkayasedef ballıkayaAy əvvəl
  • Douu olurse ramo olurse kimse izlemes

    Useyin dilarraUseyin dilarraAy əvvəl
  • ŞHOW👎

    Ronahi KarabulutRonahi KarabulutAy əvvəl
  • İşlah yanılır sın abü

    AvşinAvşinAy əvvəl
  • Neden ya bitmesin 🙏🙏🙏

    Мехмед ХакимовМехмед ХакимовAy əvvəl
  • Reytingler iyi

    Doğan OktayDoğan OktayAy əvvəl
  • Bu adamı izlemeyin

    Doğan OktayDoğan OktayAy əvvəl
  • Herkesi ve diziyi bırakmaz Ramo

    Doğan OktayDoğan OktayAy əvvəl
  • Bu adam yalan söylüyor Ramo Asla final olmayacak

    Doğan OktayDoğan OktayAy əvvəl
  • Sakın inanmayın final olmayacak

    Doğan OktayDoğan OktayAy əvvəl
  • doğu ölmedi arabadan dışarı atladı kesinlikle

    tenha _birisitenha _birisiAy əvvəl
  • Davam etsin devam etsin ☝️🕋✊🇹🇷🇦🇿🙏✊🏻 Azerbaycan seyricileri uzuntulerini bildirir ve deyirki davam etsin inwaallah

    Turqut AslanverdiyevTurqut AslanverdiyevAy əvvəl
  • Niye cuma gunleri keyifli gecmicek son yaz Var

    Eyup AkbulutEyup AkbulutAy əvvəl
  • Bir filmi sevdik oda kapandı

    Sahin SimsekSahin SimsekAy əvvəl
  • Ramo Mazhar'ın yardımıyla kurtulucak. Bunu da buraya not edeyim.

    Murat Güçlü ToyMurat Güçlü ToyAy əvvəl
  • Neden final

    ENES 2121ENES 2121Ay əvvəl
  • Final olmasín ya ramo

    Ömer ArslanÖmer ArslanAy əvvəl
  • doğu zaten ölmedi 39. bölüm fotoğraflarında dışarıda

    Markitosx9Markitosx9Ay əvvəl
  • Olmadıki şimdi.

    Toprak YılmazToprak YılmazAy əvvəl
  • Kapı açıktı oradan çıktı

    Uğur ŞahinUğur ŞahinAy əvvəl
  • Final olmasn

    Emil HəziyevEmil HəziyevAy əvvəl
  • Hayır Doğu ölə bilməz. Evet o, ramoyu bylmaq için kəndinden keşiyor. Bə ramoyu bulacak, kurtarıb şerifden intikamını çıkacak. Dizi böyle bitemez. Önde yapacak işler çok. OSistemi tamda silib atmak kolay beyil Sistemin kökü yerin dibinbe.birisi gider öbiri gelir. By bir hayati meselesi. Ramo sistemi, sistem se ramoyu bitirmeden sakinleşmez abi. Ben hatda bildiyim bu!

    Liaman EliyevaLiaman EliyevaAy əvvəl
  • Doğu ölmediiiii

    Senem DolanSenem DolanAy əvvəl
  • Ayyy Şahin öldü 🤧🥺😔

    Senem DolanSenem DolanAy əvvəl
  • Murat yıldırım gerçekte corona olmuş be ya agaa🥺🤧👉🏻👈🏻

    Senem DolanSenem DolanAy əvvəl
  • Hani bu gerçek yaşanmış hikaye idi ?

    Maruf ToshpolatovMaruf ToshpolatovAy əvvəl
  • Ben zannediyordum 43 bölüm de final olacaktı

    ZEYNOoo bingolZEYNOoo bingolAy əvvəl
  • Ben doğu abinin ölmediğini düşünüyorum

    BETÜL TEZELBETÜL TEZELAy əvvəl
  • Hayır ölümedi

    Muhammed TuğayMuhammed TuğayAy əvvəl
  • Sarraf neden "Ramo benim en büyük düşmanım" diye bir cümle kurdu????

    sanem özkulsanem özkulAy əvvəl
  • reyting icin boşa uğraşıyorsunuz gününü ayarlasaydiniz ozaman reytingi gorurdunuz cuma gunu sevilen okadar diziler varki kimse bakamıyor günü cok ters oyuzden sıkıntı

    05mustafa05 sahin05mustafa05 sahinAy əvvəl
  • İnşallah Doğu ölmemiş

    Yelena MihalyovaYelena MihalyovaAy əvvəl
  • Don't make it final. Should lasts 100+ episodes.

    Blue appleBlue appleAy əvvəl
  • Hayır ama ya bizim suçumuz ne abi? Sibel de ne güzel hamileydi inşaAllah bari zamanı ileri sarıp Adana'da çocuklarıyla gösterebilirler. Ama geçen bölüm Murat Yıldırım koranaydı yani o yüzden geçen bölüm Ramo'nun yüzünü hiç göremedik ama umarım bu bölüm oynatıp istediğimiz sahneleri çekerler. Bu arada Sibel hamileydi derken geçen bölümde sürekli başı falan döndü bardağı elinden düşürdü ben öyle anladım.

    MSP ebrar #saveralphMSP ebrar #saveralphAy əvvəl
  • Ramo dizini men çox sevdim niye final olur - çox heyif

    Dibiw NasirovDibiw NasirovAy əvvəl
  • Ortalıkta düşmanlar kaybolmadi final olmamasi lazim

    sülo Gulersülo GulerAy əvvəl
  • kralsin dou ramo.👉👍

    Babek QasimovBabek QasimovAy əvvəl
  • Final olmasin

    Melek BozoğluMelek BozoğluAy əvvəl
  • Herşeyin birsonuvar birramo rüzgarı esdigecdi derir 😂💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥

    Aliye AktaşAliye AktaşAy əvvəl
  • Mustafa Yildiran is one of my favorites on Ramo. I hope he will return and is not dead in the series.

    Martha Mayfield-HoynsMartha Mayfield-HoynsAy əvvəl
  • Lutfen ramo final yapmasin

    Elvin KerimliElvin KerimliAy əvvəl
  • O kadar sacma tore dengesiz dizileri oynatiyorlar bunun gibi dizileri bitiyorlar, bizim millete illa biraz namussuz sacma sapan dizimi lazim, sinir oluyorum

    seysey yilseysey yilAy əvvəl
  • Ramo final yaparsa teskilat dizisinin videolarını yap 🤔

    kubilay turankubilay turanAy əvvəl
  • bas parmaki kiracak ve kelepçeye çikarcak ve oyle kurtulicak doğü

    Mirko GGMirko GGAy əvvəl
  • Ya bitmeseydi

    Hatice ErzurumluogullariHatice ErzurumluogullariAy əvvəl
  • Bence Ramo devam etmeli Ramo daha savaşa bilirdi.senarist bu diziyi daha iyi hale getirebilirdi...

    Mustafa UslularMustafa UslularAy əvvəl
  • ramo kral adamd

    Ibo IboIbo IboAy əvvəl
  • Bitmesin hele tezdi

    Rasim QasimovRasim QasimovAy əvvəl
AZlabel